پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

چگونه قانون جذب را باور زندگی خود کنیم

فروشگاه پرشیا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است ، هم اکنون شروع به فروش فایل های خود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ...

چگونه قانون جذب را باور زندگی خود کنیم

۱۸۰ بازديد

قانون باور چیست

باید با قانون باور آشنا شوید و آن را درک کنید تا بتوانید به وسیله ی آن قانون جذب را در زندگی خود به کار گیرید و به خواسته ها و اهداف تان دست پیدا کنید گفته می شود که قانون باور برای اولین بار به طور جدی در سال ۱۹۰۵ توسط پروفسور ویلیام جیمز پدر علم روانشناسی آمریکا در جهان مطرح شد قانون باور به زبان ساده می گوید شما ذهنتان را روی هر چیزی متمرکز کنید و آن را قویا باور داشته باشید در زندگی شما به واقعیت تبدیل می شود.

 دراصل قانون باور یکی از اصلی ترین قوانین قانون جذب به حساب می آید ما در قانون جذب دلیل اصلی به واقعیت تبدیل شدن آرزوها را میزان باور شما و اعتماد به خودتان و امکان دستیابی شما به آرزوها می دانیم سرعت جذب را نیز میزان باور شما به امکان جذب تعیین می کند به همین خاطر است که قانون جذب را قانون باور هم می نامند.

تعریف ساده قانون جذب یا قانون باورها

اگر از نظر علمی نگاه کنید قانون جذب بیان می کنند که هر انرژی مشابه خود را جذب می کند به این روش یک قانون است و موضوع مهمی که باید بدانیم این است که همواره قانون جذب بیشتر از هر چیزی که ما طلب کنیم را بسمت ما باز می گرداند قانون جذب یکی از قوانین زندگی است این قانون پایه و اساس هر چیزی است که تجلی اش را میبینیم و وارد زندگی ما میشود.

کتاب راز در تعریف قانون جذب می گوید زندگی ما از دو چیز تشکیل شده چیزهای مثبت و چیزهای منفی هر بخش از زندگی شما خواه ثروت،کار یا روابطتان می‌تواند مثبت یا منفی باشد اگر موارد منفی در زندگی شما از موارد مثبت بیشتر است پس حتماً مشکلی در کار است فکر کردن یعنی تثبیت و مرور باورها از این رو به قانون جذب قانون باور هم می‌گویند پس چه شما بخواهید یا نخواهید قانون جذب در زندگی شما وجود دارد و برای همه کار می کند.

چرا نمی توانید قانون جذب را قانون باورهای ذهنی خود قرار دهید

این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا نمی توانید قانون باورها را در مورد قانون جذب در ذهن خود نهادینه کنید؟ ایرادات باوری قانون جذب در زندگی شما چیست پاسخ به این سوال بسیار ساده است زیرا باور های دیگری از قبل در ذهن شما وجود دارد و شما باور جدید یعنی قانون جذب را با باورهای قبلی خود در تضاد می بینید حالا بیایید تا دوباره با خود مرور کنیم و منصفانه بیاندیشیم که آیا قانون جذب ایرادی دارد یا این که ما آن را بخوبی نیاموخته ایم و درک نکرده ایم.
قانون جذب می گوید در زندگی نسبت به همه چیز مثبت اندیش و خوش بین باشید امیدوار قدم بردارید و هرگز ترس به دل راه ندهید افکارتان را مثبت و هم جهت با خواسته هایتان تغییر بدهید و قطعاً باید عملگرا باشید و سعی کنید با پشتکار و صبر همیشه اقدام مفید و موثر را انجام دهید با انجام این موارد می‌توانید به خوبی از قانون جذب استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.