پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

پولدار شدن با استفاده از قانون جذب را در این چهار نکته بیابید

فروشگاه پرشیا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است ، هم اکنون شروع به فروش فایل های خود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ...

پولدار شدن با استفاده از قانون جذب را در این چهار نکته بیابید

۴۱۹ بازديد

بدون تنش و کرنش می توان پول جذب کرد. ساده ترین راه برای جذب پول استفاده از قدرت ذهن است. قانون جاذبه تابع ذهن انسان است و ذهن می تواند آن را به آسانی به سمت جذب پول هدایت کند.
به این ترتیب روش های زیر را برای جذب پول از طریق قانون جاذبه طرح می کنیم:

1. خودتان را پولدار تصور کنید
تجسم و تصور قدرت فوق العاده ای دارد تصور کنید که پول زیادی در اختیار دارید و آن را عمیقا باور کنید به این ترتیب جهان پول بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. چیزی را در ذهن خود بپرورانید و باور داشته باشید که آن را به دست می آورید. البته درک و باور قانون جاذبه از همه عوامل مهم تر است.
احساس ثروتمند بودن را در خود به وجود بیاورید در این صورت شما احساس آزادی خواهید کرد و همین حس به ثروتمند شدن شما کمک کرده و می توانید ایده های کسب ثروت را به دست آورده و درنهایت موجب به دست آوردن ثروت می شود.

2. به خاطر دارایی و ثروتی که دارید شکرگزار باشید
با قدردانی و راضی بودن از پولی که دارید انرژی و برکت بیشتری را از جهان جذب می کنید. پول را در کیف خود لمس کنید و از اینکه در دستان شما قرار گرفته احساس شادی کنید و حس خوب خود را بروز دهید و انتظار جذب انرژی و سرازیر شدن ثروت به سمت خود را داشته باشید. احساس خود را با صدای بلند بیان کنید و مدام با خود تکرار کنید که ” من ثروتمند هستم “.

از اینکه برای چیزی که دوست دارید پول می پردازید شاد باشید و این را به عنوان یک هدیه بدانید.

3. پول خود را آزادانه خرج کنید!
خرج کردن پول به صورت آزادانه به معنی ریخت و پاش نیست. یعنی از مصرف کردن و خرید لذت ببرید و از اینکه برای چیزی که دوست دارید پول می پردازید شاد باشید و این را به عنوان یک هدیه بدانید.
با مصرف آزادانه و بدون نگرانی پول، شما به عنوان یک فرد شاد و خوشبخت انرژی خود را در محیط آزاد می کنید و جهان نیز با توجه به قانون جاذبه بازخورد مثبت دارد. افراد مرفه به راحتی پول جذب می کنند.
مهم نیست که یک ریال خرج می کنید یا چند میلیون اگر شما از خرج کردن آن احساس خوبی داشته باشید جهان متناسب با احساس شما پول بیشتری به سمت شما روانه می کند بدون توجه به اینکه چه مقدار خرج کرده اید.

4. مهربان باشید!
خدا پاسخگوی شکرگزاری ما است ممکن است طول بکشد اما هیچگاه فراموش نمی شود. با به رسمیت شناختن منبع ثروت قطعا دارایی بیشتری دریافت خواهید کرد. با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. اگر یک ریال کمک کنید بدون شک صد ریال دریافت می کنید. مهم نیست که کمک کردن و هدیه دادن به چه صورت باشد، اگر شما دست هایی بسته داشته باشید جهان نیز با خست با شما رفتار میکند.

درواقع پول شکلی از انزژی است. با توجه به قانون جاذبه همه چیز در جهان شکلی از انرژی است و پول نیز از این قانون مستثنا نیست. میزان درآمدی که به دست می آورید ارتباط مستقیم با احساس شما در مورد پول دارد. احساس فقیر بودن، فقر را جذب می کند.
با درک و استفاده از قانون جاذبه خیلی راحت به آن چیزی که در ذهن دارید دست پیدا خواهید کرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.