دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

جذب فوری ثروت با راز جذب پول

فروشگاه پرشیا یک طرح کارآفرینی مشارکتی است ، هم اکنون شروع به فروش فایل های خود کنید و آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید ...

جذب فوری ثروت با راز جذب پول

۱۶۴ بازديد

جذب فوری ثروت با راز جذب پول : اگر برای پول و ثروتمند شدن ارزش زیادی قائل نیستید، به‌احتمال‌زیاد به آن نمی‌رسید. اگر به دنبال جذب ثروت هستید، آن‌هم به جستجوی شما می‌پردازد; اگر در درونتان هیچ‌گونه اشتیاق پرسوزوگدازیبرای جذب ثروت نداری، در اطراف شما هیچ ثروتی پدیدار نمی‌شود; داشتن هدف مشخص برای جذب ثروت امری ضروری و اساسی جهت رسیدن به آن است; این سخن، سخن یکی از میلیاردرهای خودساخته است.با جذب فوری ثروت می توانیم مانند ثروتمندان جهان باشیم حتماً شنیده‌اید: در زندگی به هر چیزی فکر کنید آن را جذب می‌کنید; آیا به جذب فوری ثروت فکر می‌کنید؟

جذب فوری ثروت

شاید بگویید: چه کسی از ثروتمند شدن بدش می‌آید؟! بله درست است حق با شماست; هیچ‌کس از پولدار شدن رفاه، آسایش; آرامشو غنی بودن بدش نمی‌آیداما آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چرا همه ثروتمند نیستند؟همه دوست دارند ثروتمند باشند ولی چرا فقط تعدادی می‌توانند جذب فوری ثروت کنند؟

جذب فوری ثروت فقط با اندیشیدن اتفاق نمی‌افتد; دقیقاً مانند هر چیز دیگری که فقط بافکر کردن نمی‌شود به آن دست پیدا کرد.اگر شخصی هرروز از صبح تا شب بنشیند و به ثروت فکر کند، چه می‌شود؟

اتفاق خاصی نمی‌افتد; فقط تبدیل به یک رؤیاپرداز حرفه‌ای می‌شود که طولی نمی‌کشد. شاید به بیماری‌های مختلفی چون افسردگی هم مبتلا شود؛ اما چه عاملی باعث جذب فوری ثروت در زندگی می‌شود؟

راز جذب پول با قانون جذب 

شاید همه‌ی شما قانون جذب و راز جذب پول را می‌شناسید و یا لااقل اطلاعات محدودی از راز جذب پول با قانون جذب آن به گوشتان رسیده است.می‌خواهم کمی درباره‌ی راز جذب پول با قانون جذب صحبت کنم:طبق تحقیقات کاملاً علمی توسط دانشمندان بسیاری در زمینه‌های مختلف چون کیهان‌شناسی; روانشناسی، فیزیک و… جهان بر روی قوانینی استوار است; بدون هیچ نقصی; طبق این تحقیقات جهان از پایه از انرژی تشکیل‌شده است.همه‌ی موجودات، هوا، خاک، آب و… همه از انرژی تشکیل‌شده‌اند.زمانی دو چیز همدیگر را جذب می‌کنند که انرژی‌هایی از یک جنس داشته باشند.انرژی‌های یکسان همدیگر را جذب می‌کنند. این انرژی از کجا می‌آید؟

ثروتمند شدن

اگر بخواهم در مورد تمام جنبه‌های این تحقیقات صحبت کنم; نیاز به ساعت‌ها زمان و صدها برگه کاغذ دارمکه اینجا قصد ما این نیست; الآن در زمینه‌ی جذب فوری ثروت صحبت می‌کنیم; ثروت و فراوانی هم نوعی انرژی است.به همین دلیل توسط افرادی جذب می‌شود که آن را جذب می‌کنند; چه کسانی ثروت را جذب می‌کنند؟کسانی که با ثروت هم فرکانس و یا هم انرژی هستند; زمانی که فردی می‌گوید ثروت اصلاً چیز مهمی نیست!چطور انتظار دارد ثروت را در زندگی‌اش جذب کند؟! این دقیقاً دفع ثروت است.زمانی که به‌طور ناخودآگاه یعنی با تمام سلول‌های وجودتان ثروت را ارزشمند می‌دانید، آن را جذب می‌کنید.در پکیج کسب درآمد بیش از صد باور ضد ثروت را موردبررسی قراردادیم.

انرژی ثروت ساز

آگاهی از این موضوع شمارا بسیار کمک می‌کند تا ;در فرکانس و انرژی ثروت قرار بگیرید; بنابراین زمانی می‌توانید ثروت را جذب کنید که با ثروت هم انرژی باشید; دقیقاً مانند زمانی که دو فرد هم انرژی همدیگر را جذب می‌کنند.اگر کمی دقت کنید زمانی که بی انرژی هستید گرایش زیادی به آهنگ‌های آرام و شاید کمی منفی دارید و زمانیکه سرحال و پرانرژی هستید از گوش دادن به آهنگ‌های شاد و پرانرژی لذت می‌برید. مثال بسیار است که اگرکمی خودتان دقت کنید متوجه این گرایش می‌شوید؛ این‌یک قانون است: هم انرژی‌ها همدیگر را جذب می‌کنند.جذب ثروت آسان است اگر خود را در فرکانس ثروت;قرار دهید و قرار گرفتن در انرژی و فرکانس ثروت تنها زمانی اتفاق می‌افتد که ثروت را به‌عنوان ارزش باور کنید و اعتماد داشته باشید که می توانید ثروتمندترین افراد جهان باشید.

چند نکته برای جذب ثروت بیشتر

نسبت به پول احساس خوبی داشته باشید

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که نسبت به پول چه احاسسی دارید. تقریببا همه افراد در پاسخ به این سوال خواهند گفت که پول را دوست دارند. اما واقعیت این است که اگر آنها به اندازه کافی پول نداشته باشند نسبت به پول احساس خوبی پیدا نمیکنند. بیشتر پول و ثروت دیا در دستان ۱۰% از مردم است. یکی از بارزترین تفاوتهای افراد ثروتمند و دیگران این است که آنها نسبت به پول بیش از انکه احساسات بد نشان دهند از خود احساسات خوب بروز میدهند. مردم به دو دلیل عمده ممکن است نسبت به پول احساس خوبی نداشته باشند.

دلیل اول این است که آنها به اندازه کافی پول ندارند و به همین دلیل تمام مشکلات خود در زندگی را به گردن پول می اندازند و رفته رفته نسبت به پول دید منفی پیدا میکنند. همچنین عده دیگری نیز وجود دارند که از طرف معلمان والدین و جامعه از همان دوران کودکی جملات منفی در مورد پول میشنوند. برای مثال آنها میشنوند که پول کثیف است و یا پول خوشبختی نمی آورد. این جملات اشتباه و ناقص نیز میتوانند باعث القای افکار منفی نسبت به پول در ذهن نا خود اگاه افراد شود.

یادتان باشد زمانی که میشنوید کسی پول زیادی به دست آورده است خوشحال شوید و به وجد بیایید. طوری از این اتفاق خوشحال شوید که انگار برای خودتان اتفاق افتاده است. الگر نسبت به چنین اتفاقی برای فرد دیگر با شادی و هیجان واکنش نشان دهید در واقع شما دارید به پول و موفقیت بیشتر برای خودتان پاسخ مثبت میدهید.

قدردان پول خود باشید

به این موضوع فکر کنید که پولی که در اختیار شما قرار دارد برای شما چه کای انجام میدهد. برای مثال با آن غذا و پوشاک میخرید و اجاره منزل خود را میپردازید. این امکانات تنها به واسطه پولی که در اختیار دارید به شما تعلق میگیرد پس به نظر شما آیا لازم نیست که قدردان این پول باشید. زمانی که شما در مورد پولی که در اختیار دارید قدردان و شکرگذار هستید در واقع به خدا و کائنات اعلام میکنید که پول احساس خوبی به شما میدهد و از آن راضی هستید. همین موضوع میتواند باعث جذب پول بیشتر به طرف شما شود.

تصور کنید که پول زیادی دارید

همانطور که گفته شد اگر در زندگی به اندازه کافی پول ندارید احتمالاً در مورد پول احساس خوبی نیز نخواهید داشد و تصویرسازی های شما هم بر پایه عدم وجود پول است. حال بیایید تصور کنید که پول زیادی دارید و درحال خرج کردن آن هستید. سعی کنید از این تصورات لذت ببرید. هر انچه را که دوست دارید در این زمینه تصور کنید و مطمعن باشید که دنیا و کائنات به آنچه که در ذهن شما تشکیل شده است پاسخ میدهد. اگر تا به حال نتوانسته اید. به میزان دلخواه پول به دست بیاورید و کسب درآمد داشته باشید نیازی نیست از تصویر سازی و تخیل در مورد آن نیز هراسی داشته باشیدو مطمعناً این کار را به خوبی میتوانید انجام دهید. سعی کنید این تصورات را در ذهن خود ایجاد کرده و از آن لذت ببرید.

دوستان

سعی کنید به گروهای بپیوندید که در مورد پول احساس خوبی دارند. سعی کنید دوستانی را پیدا کنید که در مورد پول با شادی و هیجان صحبت میکنند و همواره با شما در این ارتباط صحبت میکنند. به طور کلی سعی کنید در کنار افرادی باشید که با دادن انرژی و انگیزه به شما در رسیدن به هدف کمک کنند. شاید به این موضوع فکر کنید که به تنهایی نیز میتوانید پول را جذب کنید. مطمعناً این فکر شما درست است و قانون جذب به شما اجازه میدهد که پول بیشتری را به سمت خود جذب کنید. اما واقعیت این است که اگر در زمان پیمودن این مسیر یک دوست و پشتیبان در کنار شما قرار بگیرد خیلی راحت تر میتوانید به اهداف خود برسید. یک دوست با افکار و احساسات مثبت نسبت به پول و ثروت میتواند باعث افزایش اعتماد به نفس شما در این زمینه نیز بشود.

شما شایسته ثروتمند شدن هستید

بسیاری از مردم پول را پس میزنند چرا که احساس میکنند شایستگی آن را ندارند. شاید این جمله غیر واقعی به نظر برسد اما بباید گفت که بسیاری از مردم از آنجایی که خود را شایسته پولدار شدن نمیدانند در نتیجه افکارمثبتی نیز راجع به پول ندارند و نمیتوانند ان را جذب نند. یکی از راه های حل این مشکل این است که پول را برای هدفی بزرگ بخواهید. شما میتوانید پول را به خاطر دلیلی بزرگ و با ارزش بخواهید . این یه یک روش زیبا برای جذب پول است. آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با ثروتمند شدن چقدر میتوانید به اطرافیان و جامعه خود خدمت کنید. به این موضوع فکر کنید که پول میتواند برای همه مفید باشد.

نتیجه گیری

ما در این مقاله می آموزیم که جذب ثروت زمانی حاصل میشود که به این باور برسیم که می توانبم ثروتمند شویم و فرکانس انرژی با باید به سمت جذب ثروت سوق داده شود.توسط قانون جذب متوجه شدیم دو چیز زمانی همدیگر را جذب میکنند که انرژی یکسانی داشته باشند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.